خبرهای پراکنده بالاترین   2009-11-04 07:44:32

خروج دانشجویان سبز از دانشگاه تهران/ تا احمدی نژاده هر روز همین بساطه
خروج دانشجویان از دانشگاه تهران با شعار مرگ بر دیکتاتور و تا احمدی نژاده هر روز همین بساطه! درگیریهای پراکنده اطراف دانشگاه

فریاد سرود یار دبستانی من و مرگ بر دیکتاتور در حیاط برخی مدارس تهران در اولین ساعات صبح
صدای فریاد مرگ بر دیکتاتور و سرود یار دبستانی من از مدارس گوشه و کنار تهران شنیده می‌شود. به گزارش خبرنگار موج سبز آزادی، دانش‌آموزان مدارس برخی مناطق ایران صبح خود را با سر دادن سرود یار دبستانی من و شعار مرگ بر دیکتاتور آغاز کردند و خود را برای حضور در راهپیمایی امروز اماده می‌کنند. بسیاری از دانش‌آموزان مدارس راهنمایی و دبیرستان امروز با دست‌بند سبز در مدرسه حاضر شده‌اند و به صفوف راهپیمایی خواهند پیوست.

هموطنان عزیز، در بالاترین خبرهایی دال بر اینکه نیروهای سرکوبگر در میدان هفت تیر مستقر هستند بکلی عاری از حقیقت است. بر فرض كه هم باشند طبق گفته خودشان جهت کنترل اوضاع می باشند . از آنجاییکه من اطلاع دارم تمامی این کارها جز نمایشی بیش نیست. سپاه در این وضعیت مجبور به بلوف زدن هست. پس ترس به خود و جنبش راه ندهید كه ما بیشماریم. نترسید ، نترسید ما همه با هم هستیم.


مشاهدات یک شهروند از ساعات اولیه 13 آبان

امروز صبح که می خواستم به سرکار بروم ترافیک به بالاترین حد خودش رسیده بود نکته مهم اینکه ده ها اتوبوس شرکت واحد دم درب مدارس منزل ما در حوالی تهرانپارس ایستاده بودند و مشغول سوار کردن دانش آموزان بودند نکته جالب اینکه مسوولان مدرسه پیرو طرح جنبش سبز علوی به پیشانی همه دانش اموزان پیشانی بند سبز زده بودند و در مسیر نیز چند اتوبوس دیدم که دانش اموزان بسیجی را حمل می کرد و بر روی پرچمی که روی ماشین زده بودند نام مدرسه شهید قدوسی سمنان دیده می شد که نشان می داد از شهرستان آورده شده اند.

نکته مهم تر اینکه امروز فرزند یکی از همسایه هایمان که بسیجی است در کمال تعجب دیدم که با سپر و کلاه خود و باتوم و لباس نظامی از خانه خودشان بیرون آمد و ظاهران این لوازم را داده اندکه به خانه ببرند که برایم بسیار محل تعجب بود در حوالی چمران هم ماشین های نیروی انتظامی و یگان ویژه دیده می شد و از همه اینها مهم تر اینکه بسیاری از دانش آموزان یکی از اتوبوس هایی که بچه های مدرسه را سوار کرده بودو پیشانی بند سبز به انها داده بودند روی مچ هایشان پارچه سبز بسته بودند! ظاهرن این هم خلاقیتی برای تمایز نشان دادن با آن پارچه پیشانی بند اجباری بوده است!

خدایا یه بار طوفان شن فرستادی خندیدیم،دیگه بسه
ميريم تا سفارت آمريكا رو آزاد كنيم، خدايا طوفان شن دوباره نفرستيا، يه بار اينكارو كردي خنديديم، ديگه بسه

دولت بی چشم و رو حق مسلمت کو!
توضیح: شعار دیشب روی پشت بام ها و احتمالا امروز در راهپیمایی 13 آبان. از یک طرف مرگ بر امریکا می گی و انرژی هسته ای رو حق مسلم خودت می دونی از طرفی با امریکایی ها فالوده شیرازی می خوری؟!!


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات